L'idrossipropilmetilcellulosa hè divisa in parechji tipi, è chì hè a differenza in u so usu?
L'HPMC pò esse divisu in tipi istantanei è à fusione à caldo. I prudutti istantanei si disperdenu rapidamente in acqua fredda è spariscenu in acqua. In questu mumentu, u liquidu ùn hà micca viscosità, perchè l'HPMC hè dispersu solu in acqua è ùn si dissolve micca veramente. Dopu à circa 2 minuti (mescolando), a viscosità di u liquidu aumenta lentamente, furmendu un colloide viscoso biancu trasparente. I prudutti solubili à caldu ponu disperse rapidamente in acqua calda è sparisce in acqua calda quandu sò agglomerati in acqua fredda. Quandu a temperatura scende à una certa temperatura (secondu a temperatura di u gel di u pruduttu), a viscosità appare lentamente finu à chì si forma un colloide viscoso trasparente.
Cumu ghjudicà a qualità di l'idrossipropilmetilcellulosa in modu simplice è intuitivu?
Bianchezza. Ancu s'è a bianchezza ùn pò micca determinà s'ellu HPMC hè faciule d'utilizà, è s'è l'agenti sbiancanti sò aghjunti in u prucessu di pruduzzione, questu affetterà a so qualità, a maiò parte di i boni prudutti anu una bona bianchezza.
Finezza: a finezza di HPMC hè generalmente di 80 mesh è 100 mesh, è 120 mesh hè menu. Più fina hè a finezza, megliu hè.
Trasmittanza di a luce: dopu chì l'HPMC hè statu messu in acqua per furmà un colloide trasparente, fighjate a so trasmittanza di a luce. Più grande hè a trasmittanza di a luce, megliu hè. Significa chì ci sò menu sustanzi insolubili in questu. A trasmittanza di u reattore verticale hè generalmente bona, è quella di u reattore orizzontale hè peghju. Tuttavia, ùn significa micca chì a qualità di u reattore verticale sia megliu cà quella di u reattore orizzontale. Ci sò parechji fattori chì determinanu a qualità di u produttu.
Gravità specifica: più grande hè a gravità specifica, più hè pesante, megliu hè. In generale, hè perchè u cuntenutu di idrossipropile hè altu. Se u cuntenutu di idrossipropile hè altu, a ritenzione d'acqua hè megliu.
Gravità specifica: più grande hè a gravità specifica, più hè pesante, megliu hè. In generale, hè perchè u cuntenutu di idrossipropile hè altu. Se u cuntenutu di idrossipropile hè altu, a ritenzione d'acqua hè megliu.
Quali sò i metudi di dissoluzione di l'idrossipropilmetilcellulosa?
Tutti i mudelli ponu esse aghjunti à i materiali per mezu di u metudu di mischju seccu;
Quandu ci vole à aghjunghje lu direttamente à a suluzione acquosa à temperatura ambiente, hè megliu aduprà u tipu di dispersione d'acqua fredda. In generale, pò esse addensatu in 10-90 minuti dopu l'aghjunta (mescolata).
I mudelli ordinari ponu esse dissolti dopu avè mischiatu è dispersu cù acqua calda, aghjunghjendu acqua fredda, mesculendu è rinfrescante;
S'ellu si verificanu agglomerazioni è imballaggio durante a dissoluzione, hè per via di una miscelazione insufficiente o di mudelli ordinarii aghjunti direttamente à l'acqua fredda. In questu mumentu, deve esse mischiatu rapidamente.
Sè e bolle sò generate durante a dissoluzione, ponu esse eliminate lascendu riposà per 2-12 ore (u tempu specificu dipende da a consistenza di a suluzione), aspirendu, pressurizendu è altri metudi, o aghjunghjendu una quantità adatta di antischiuma.
Chì rolu ghjoca l'idrossipropilmetilcellulosa in l'applicazione di a polvere di stucco, è s'ellu ci hè chimica?
In a polvere di stucco, ghjoca trè roli: ispessimentu, ritenzione d'acqua è custruzzione. Ispessendu, a cellulosa pò ispessisce, ghjucà u rolu di sospensione, mantene a suluzione uniforme in su è in giù, è resiste à l'affundamentu. Ritenzione d'acqua: fà chì a polvere di stucco si asciughi lentamente, è aiuta u calciu di a calce à reagisce sottu l'azione di l'acqua. Custruzzione: a cellulosa hà un effettu lubrificante, chì pò fà chì a polvere di stucco abbia una bona lavorabilità. L'HPMC ùn participa à alcuna reazione chimica, ma ghjoca solu un rolu ausiliariu.
À chì hè ligata a temperatura di u gel di l'idrossipropilmetilcellulosa?
A temperatura di u gel di HPMC hè ligata à u so cuntenutu di metoxilu. Più bassu hè u cuntenutu di metoxilu, più alta hè a temperatura di u gel.
Ci hè una relazione trà a goccia di polvere di stucco è l'idrossipropilmetilcellulosa?
Importa!!! L'HPMC hà una scarsa ritenzione d'acqua, chì pruvucarà a perdita di polvere.
L'applicazione di l'idrossipropilmetilcellulosa in a polvere di stucco, chì hè a ragione di e bolle in a polvere di stucco?
L'HPMC ghjoca trè roli in a polvere di stucco: addensamentu, ritenzione d'acqua è custruzzione. E ragioni di e bolle sò e seguenti:
Troppu acqua hè aghjunta.
Sè raschiate un altru stratu nantu à u stratu inferiore prima ch'ellu sia asciuttu, hè ancu faciule di fà vesciche.
Data di publicazione: 27 di settembre di u 2022