Utilizà u touchpad

Domande frequenti nantu à HPMC

Pigliamu l'integrità è win-win cum'è principiu di funziunamentu, è tratemu ogni affari cun cuntrollu strettu è cura.

L'idrossipropilmetilcellulosa hè divisa in parechji tipi, è chì hè a diffarenza in u so usu?

L'HPMC pò esse divisu in tippi instantani è hot-melt.I prudutti instantani si sparghjenu rapidamente in l'acqua fridda è spariscenu in l'acqua.À questu tempu, u liquidu ùn hà micca viscosità, perchè HPMC hè solu dispersatu in l'acqua è ùn si dissolve micca veramente.Dopu à circa 2 minuti (mughjendu), a viscosità di u liquidu aumenta lentamente, furmendu un colloide viscosu biancu trasparente.I prudutti caldi solubili ponu disperse rapidamente in acqua calda è sparisce in acqua calda quandu sò agglomerati in acqua fridda.Quandu a temperatura scende à una certa temperatura (sicondu a temperatura di u gelu di u pruduttu), a viscosità apparisce lentamente finu à chì un coloide viscoso trasparente hè furmatu.

Cumu ghjudicà a qualità di l'hydroxypropyl metil cellulosa simplicemente è intuitivamente?

Bianchezza.Ancu s'è u biancu ùn pò micca determinà se HPMC hè faciule d'utilizà, è se l'agenti di imbiancatura sò aghjuntu in u prucessu di produzzione, affettarà a so qualità, a maiò parte di i prudutti boni anu una bona bianca.

Finezza: a finezza di HPMC hè generalmente 80 mesh è 100 mesh, è 120 mesh hè menu.Più fine hè a finezza, u megliu.

Trasmittanza di luce: dopu chì HPMC hè misu in l'acqua per furmà un colloide trasparente, fighjate a so trasmittanza di luce.A più grande a trasmittanza di a luce, u megliu.Significa chì ci sò menu sustanzi insoluble in questu.A trasmittanza di u reattore verticale hè generalmente bona, è quella di u reattore horizontale hè peghju.Tuttavia, ùn significa micca chì a qualità di u reattore verticale hè megliu cà quella di u reattore horizontale.Ci sò parechji fatturi chì determinanu a qualità di u produttu.

Gravità specifica: più grande hè a gravità specifica, più pesante hè, megliu hè.In generale, hè perchè u cuntenutu di hydroxypropyl in questu hè altu.Se u cuntenutu di hydroxypropyl hè altu, a retenzioni d'acqua hè megliu.

vcdbv

Gravità specifica: più grande hè a gravità specifica, più pesante hè, megliu hè.In generale, hè perchè u cuntenutu di hydroxypropyl in questu hè altu.Se u cuntenutu di hydroxypropyl hè altu, a retenzioni d'acqua hè megliu.

Quali sò i metudi di dissoluzione di l'idrossipropilmetilcellulosa?

Tutti i mudelli ponu esse aghjuntu à i materiali per u metudu di mischju seccu;

Quandu deve esse direttamente aghjuntu à a suluzione aqueous à a temperatura di l'ambienti, hè megliu aduprà u tipu di dispersione d'acqua fridda.In generale, pò esse addensatu in 10-90 minuti dopu l'aghjunghje (mughjendu)

I mudelli ordinali ponu esse dissoluti dopu à mischjà è disperse cù l'acqua calda, aghjunghjendu acqua fridda, stirring and cooling;

Se caking è wrapping si trova durante a dissoluzione, hè duvuta à una mistura insufficiente o mudelli ordinali sò direttamente aghjuntu à l'acqua fridda.À questu tempu, deve esse agitatu rapidamente.

Se i bolle sò generati durante a dissoluzione, ponu esse sguassati per 2-12 ore (u tempu specificu dipende da a cunsistenza di a suluzione), vacuuming, pressurizing è altri metudi, o aghjunghjendu una quantità approprita di defoamer.

dsvfdb

Chì rolu hè l'hydroxypropyl metil cellulosa in l'applicazione di putty powder, è s'ellu ci hè chimica?

In u putty powder, ghjoca trè roli: ingrossu, ritenzione d'acqua è custruzzione.Thickening, cellulosa pò addensari, ghjucà u rolu di sospensjoni, mantene a suluzione uniformi su è falà, è resiste à sagging.Ritenzione d'acqua: fate a putty powder secca lentamente, è aiuta u calciu di calce à reagisce sottu à l'azzione di l'acqua.Custruzzione: a cellulosa hà un effettu lubricante, chì pò fà chì a putty powder hà una bona workability.HPMC ùn participa micca à alcuna reazzione chimica, ma solu ghjucà un rolu ausiliariu.

Chì ghjè a temperatura di gel di l'idrossipropilmetilcellulosa in relazione?

A temperatura di u gelu di HPMC hè ligata à u so cuntenutu methoxyl.U più bassu u cuntenutu di methoxyl, u più altu hè a temperatura di gel.

Ci hè una relazione trà a caduta di putty powder è hydroxypropyl metil cellulosa?

Hè impurtante !!!HPMC hà una ritenzione d'acqua povira, chì pruvucarà a perdita di polvere.

L'applicazione di hydroxypropyl metil cellulosa in putty powder, chì hè u mutivu di e bolle in putty powder?

L'HPMC ghjoca trè roli in u putty powder: ispessing, water retention and construction.I mutivi di e bolle sò i seguenti:

Troppu acqua hè aghjuntu.

Se scrape una altra capa nantu à a capa di fondu prima ch'ella sia secca, hè ancu faciule di blister.


Tempu di pubblicazione: 27-sep-2022