L'HPMC pò esse dissoltu in u solvente mischiatu cù acqua fredda è materia urganica per furmà una suluzione viscosa trasparente. A suluzione acquosa hà attività superficiale, alta trasparenza è forte stabilità. A so dissoluzione in acqua ùn hè micca affettata da u pH. Hà effetti addensanti è anticongelanti in shampoo è gel doccia, è hà ritenzione idrica è bone proprietà di furmazione di film per i capelli è a pelle. Cù l'aumentu sustanziale di materie prime di basa, a cellulosa (addensante anticongelante) pò riduce assai u costu è ottene risultati ideali quandu hè aduprata in shampoo è gel doccia.



A cellulosa idrossipropilmetilcellulosa istantanea in acqua fredda di qualità chimica quotidiana hà e seguenti caratteristiche di u produttu:
1. Eccellente prestazione di ritenzione d'acqua. L'HPMC hà caratteristiche idrofile. Pò mantene una alta ritenzione d'acqua in pasta, pasta è prudutti in pasta.
2. L'idrossipropilmetilcellulosa istantanea in acqua fredda HPMC usa materie prime naturali, chì anu prestazioni moderate, bassa irritazione, prutezzione ambientale è sicurezza.
3. U pH hè relativamente stabile, è a viscosità di a suluzione acquosa hè generalmente stabile in u range di pH 3.0 à 11.0.
4. A suluzione acquosa di u pruduttu hà attività superficiale, emulsificazione, prutezzione colloidale è stabilità relativa. A so tensione superficiale hè circa 2% è a suluzione acquosa hè 42-56 dyn/cm.
5. Addensante è solubilità in acqua, pò esse dissoltu rapidamente in acqua fredda, certi solventi organici è miscele cù solventi organici.
6. Aumentà a viscosità: quandu una piccula quantità di dissoluzione hè aumentata, si formerà una soluzione viscosa trasparente, chì hà e caratteristiche di prestazioni stabili è alta trasparenza. A solubilità cambierà cù a viscosità. Più bassa hè a viscosità, più grande hè u gradu di dissoluzione, chì pò migliurà efficacemente a stabilità di u flussu di u sistema.
7. Eccellente resistenza à u sale. L'HPMC hè un polimeru non ionicu, chì hè relativamente stabile in una soluzione acquosa di elettroliti organici o in un elettroliti organici.
8. Gelificazione termica: quandu a suluzione acquosa hè riscaldata à una certa temperatura, diventerà opaca finu à chì si generi un statu di flocculazione, chì farà perde cumpletamente a suluzione a so viscosità dovuta. Tuttavia, cambierà à u statu originale di a suluzione dopu u raffreddamentu. Per u prublema di u gel termicu, a temperatura dipende principalmente da u tipu di pruduttu, a cuncentrazione di a suluzione è a velocità di riscaldamentu.
9. L'HPMC hà altre proprietà in u campu di l'applicazioni chimiche di ogni ghjornu, cum'è eccellenti proprietà di furmazione di film, una vasta resistenza à l'enzimi, proprietà di dispersione è di legame.
Data di publicazione: 29 di lugliu di u 2022