Utilizà u touchpad

Idrossipropilmetilcellulosa di qualità chimica ogni ghjornu

Pigliamu l'integrità è win-win cum'è principiu di funziunamentu, è tratemu ogni affari cun cuntrollu strettu è cura.

L'HPMC pò esse dissolutu in u solvente mischju cù l'acqua fridda è a materia urganica per furmà una suluzione viscosa trasparente.A suluzione aquosa hà attività di superficia, alta trasparenza è forte stabilità.A so dissoluzione in l'acqua ùn hè micca affettata da u pH.Havi effetti addensanti è anti-congelanti in u shampoo è u gel di doccia, è hà ritenzione d'acqua è boni proprietà di filmazione per i capelli è a pelle.Cù l'aumentu sustanziale di materie prime basi, a cellulosa (addensante antifreeze) pò riduce assai u costu è ottene risultati ideali quandu s'utilice in shampoo è gel di doccia.

csvbfg
cdbgd
dfbfg

L'idrossipropilmetilcellulosa istantanea di l'acqua fredda di qualità chimica ogni ghjornu hà e seguenti caratteristiche di u produttu:

1. Eccellente performance di ritenzione d'acqua.L'HPMC ha caratteristiche idrofile.Pò mantene una alta retenzioni d'acqua in i prudutti di pasta, pasta è pasta.

2. Hydroxypropyl methylcellulose istantaneu di l'acqua fredda HPMC usa materie prime naturali, chì hà un rendimentu ligeru, pocu irritazione, prutezzione ambientale è sicurità.

3. PH hè relativamente stabile, è a viscosità di a suluzione aquosa hè generalmente stabile in a gamma di pH3.0 à 11.0.

4. A suluzione aqueous di u pruduttu hà attività di superficia, emulsificazione, prutezzione di coloidi è stabilità relative.A so tensione di a superficia hè di circa 2% è a suluzione aquosa hè 42-56dyn/cm.

5. Addensante è solubilità di l'acqua, pò esse dissolutu rapidamente in acqua fridda, certi solventi organici è mischii cù solventi organici.

6. Aumentà a viscosità: quandu una piccula quantità di dissoluzione hè aumentata, si formarà una suluzione viscosa trasparente, chì hà e caratteristiche di rendiment stabile è alta trasparenza.A solubilità cambia cù a viscosità.A più bassa hè a viscosità, u più grande u gradu di dissoluzione, chì pò migliurà efficacemente a stabilità di u flussu di u sistema.

7. Eccellente resistenza à u sali.L'HPMC hè un polimeru non ionicu, chì hè relativamente stabile in una soluzione aquosa d'elettroliti organici o elettroliti organici.

8. Gelation termale: quandu a suluzione aquosa hè riscaldata à una certa temperatura, diventerà opaca finu à chì un statu di floculazione hè generatu, chì farà chì a suluzione perda a so viscosità dovuta.Tuttavia, cambierà à u statu di suluzione originale dopu à rinfriscà.Per u prublema di gel termale, a temperatura dipende principarmenti da u tipu di produttu, a cuncentrazione di suluzione è a tarifa di riscaldamentu.

9. HPMC hà altre pruprietà in u campu di l'applicazioni chimichi di ogni ghjornu, cum'è e proprietà di filmazione eccellenti, a resistenza di l'enzima estensiva, a dispersione è e proprietà di bonding.


Tempu di post: Jul-29-2022