Principiu di funziunamentu di l'aiutu di filtru di diatomite
A funzione di l'aiuti filtranti hè di cambià u statu di aggregazione di e particelle, alterendu cusì a distribuzione di e dimensioni di e particelle in u filtratu. L'aiuti filtranti di diatomite sò cumposti principalmente di SiO2 chimicamente stabile, cù micropori interni abbundanti, chì formanu diverse strutture dure. Durante u prucessu di filtrazione, a terra di diatomee forma prima un mezu porosu di aiutu filtrante (pre-rivestimentu) nantu à a piastra filtrante. Quandu u filtratu passa per l'aiutu filtrante, e particelle solide in a sospensione formanu un statu aggregatu, è a distribuzione di e dimensioni cambia. L'impurità di e particelle grande sò catturate è ritenute nantu à a superficia di u mezu, furmendu un strettu stratu di distribuzione di e dimensioni. Continuanu à bluccà è catturà e particelle cù dimensioni simili, furmendu gradualmente una torta filtrante cù certi pori. Mentre a filtrazione avanza, l'impurità cù dimensioni di particelle più chjuche entranu gradualmente in u mezu porosu di aiutu filtrante di terra di diatomee è sò intercettate. Siccomu a terra diatomea hà una porosità di circa 90% è una grande superficia specifica, quandu e piccule particelle è i batteri entranu in i pori interni è esterni di l'adiuvante di filtrazione, sò spessu intercettati per via di l'adsorbimentu è altre ragioni, chì ponu riduce 0,1 μ. A rimuzione di particelle fini è batteri da m hà ottenutu un bon effettu di filtrazione. A dosa di l'adiuvante di filtrazione hè generalmente 1-10% di a massa solida intercettata. Se a dosa hè troppu alta, influenzerà in realtà u miglioramentu di a velocità di filtrazione.
Effettu di filtrazione
L'effettu di filtrazione di Diatomite Filter Aid hè principalmente ottenutu per mezu di e seguenti trè azzioni:
1. Effettu di schermatura
Questu hè un effettu di filtrazione superficiale, induve quandu u fluidu scorre attraversu a terra di diatomee, i pori di a terra di diatomee sò più chjuchi di a dimensione di e particelle di impurità, dunque e particelle di impurità ùn ponu micca passà è sò intercettate. Questu effettu hè chjamatu setacciatura. In fatti, a superficia di a torta filtrante pò esse cunsiderata cum'è una superficia di setacciu cù una dimensione media di pori equivalente. Quandu u diametru di e particelle solide ùn hè micca menu di (o ligeramente menu di) u diametru di i pori di a terra di diatomee, e particelle solide saranu "vagliate" fora di a sospensione, ghjucendu un rolu in a filtrazione superficiale.

2. Effettu di prufundità
L'effettu di prufundità hè l'effettu di ritenzione di a filtrazione prufonda. In a filtrazione prufonda, u prucessu di separazione si faci solu in u mediu. Alcune di e particelle d'impurità più chjuche chì passanu per a superficia di a torta di filtru sò ostruite da i canali microporosi sinuosi in a terra di diatomee è i pori più chjuchi in a torta di filtru. Queste particelle sò spessu più chjuche di i micropori in a terra di diatomee. Quandu e particelle si scontranu cù u muru di u canale, hè pussibule di staccassi da u flussu di liquidu. Tuttavia, s'elli ponu ottene questu dipende da l'equilibriu trà a forza inerziale è a resistenza di e particelle. Questa azzione d'intercettazione è di screening hè simile in natura è appartene à l'azione meccanica. A capacità di filtrà e particelle solide hè basicamente ligata solu à a dimensione è a forma relative di e particelle solide è di i pori.
3. Effettu d'adsorbimentu
L'effettu d'adsorbimentu hè cumpletamente differente da i dui miccanismi di filtrazione citati sopra, è questu effettu pò esse vistu cum'è attrazione elettrocinetica, chì dipende principalmente da e proprietà superficiali di e particelle solide è di a terra diatomea stessa. Quandu e particelle cù picculi pori interni si scontranu cù a superficia di a terra diatomea porosa, sò attratte da cariche opposte o formanu gruppi di catene per via di l'attrazione mutuale trà e particelle è aderiscenu à a terra diatomea, chì appartenenu tutti à l'adsorbimentu. L'effettu d'adsorbimentu hè più cumplessu chè i primi dui, è si crede generalmente chì a ragione per a quale e particelle solide cù diametri di pori più chjuchi sò intercettate hè principalmente dovuta à:
(1) Forze intermolecolari (cunnisciute ancu cum'è attrazione di van der Waals), cumprese l'interazioni di dipoli permanenti, l'interazioni di dipoli indotte è l'interazioni di dipoli istantanee;
(2) L'esistenza di u putenziale Zeta;
(3) Prucessu di scambiu ionicu.
Data di publicazione: 01-Apr-2024