Chì ghjè u cloruru di polialuminiu?
U cloruru di polialuminiu, abbreviatu cum'è PAC, hè un agente di trattamentu di l'acqua polimerica inorganica. I tipi sò divisi in duie categurie: usu domesticu di l'acqua potabile è usu non domesticu di l'acqua potabile, ognunu sottumessu à diverse norme pertinenti. L'aspettu hè divisu in dui tipi: liquidu è solidu. A causa di i diversi cumpunenti cuntenuti in e materie prime, ci sò differenze in l'aspettu, u culore è l'effetti di l'applicazione.
U cloruru di polialuminiu hè un solidu incolore o giallu. A so suluzione hè un liquidu trasparente incolore o giallu-marrone, facilmente solubile in acqua è alcolu diluitu, insolubile in alcolu anidru è glicerolu. Deve esse almacenatu in un magazzinu frescu, ventilatu, asciuttu è pulitu. Durante u trasportu, hè necessariu prutege da a pioggia è da a luce diretta di u sole, impedisce a deliquescenza è manipulà cun cura durante u caricamentu è u scaricamentu per impedisce danni à l'imballu. U periodu di almacenamentu per i prudutti liquidi hè di sei mesi, è per i prudutti solidi hè di un annu.
L'agenti di trattamentu di l'acqua sò principalmente usati per purificà l'acqua potabile, l'acque reflue industriali è l'acque reflue domestiche urbane, cum'è a rimuzione di ferru, fluoru, cadmiu, inquinamentu radioattivu è oliu flottante. Hè ancu adupratu per u trattamentu di l'acque reflue industriali, cum'è a stampa è a tintura di l'acque reflue. Hè ancu adupratu in a fusione di precisione, a medicina, a fabricazione di carta, a gomma, a fabricazione di pelle, u petroliu, l'industria chimica è e tinture. U cloruru di polialuminiu hè adupratu cum'è agente di trattamentu di l'acqua è materia prima cosmetica in u trattamentu di e superfici.

U cloruru di polialuminiu hà proprietà d'adsorbimentu, coagulazione, precipitazione è altre. Hà ancu una scarsa stabilità, tossicità è currusività. In casu di spruzzamentu accidentale nantu à a pelle, sciacquate subitu cù acqua. U persunale di pruduzzione deve purtà vestiti di travagliu, maschere, guanti è stivali di gomma lunghi. L'attrezzatura di pruduzzione deve esse sigillata è a ventilazione di l'officina deve esse bona. U cloruru di polialuminiu si decompone quandu hè riscaldatu sopra i 110 ℃, liberendu gas cloruru d'idrogenu, è infine si decompone in ossidu d'aluminiu; Reagisce cù l'acidu per subisce una depolimerizazione, risultendu in una diminuzione di u gradu di polimerizazione è di l'alcalinità, trasformendusi infine in sale d'aluminiu. L'interazione cù l'alcali pò aumentà u gradu di polimerizazione è di alcalinità, purtendu infine à a furmazione di precipitatu d'idrossidu d'aluminiu o sale d'aluminatu; Quandu si mischia cù sulfatu d'aluminiu o altri sali d'acidi multivalenti, si genera facilmente precipitazione, chì pò riduce o perde cumpletamente e prestazioni di coagulazione.
Data di publicazione: 12 di lugliu di u 2024