Utilizendu u touchpad

U rolu di HPMC in l'industria di i rivestimenti

Pigliemu l'integrità è u win-win cum'è principiu operativu, è trattemu ogni attività cù un cuntrollu è una cura stretti.

Siccomu e proprietà di l'idrossipropilmetilcellulosa sò simili à altri eteri solubili in acqua, pò esse aduprata in rivestimenti in emulsione è cumpunenti di rivestimentu di resina solubili in acqua cum'è agente filmformante, addensante, emulsionante è stabilizzante, ecc., chì dà à u film di rivestimentu una bona resistenza à l'abrasione. Rivestimentu è adesione omogenei, è tensione superficiale migliorata, stabilità à l'acidi è à e basi, è compatibilità cù i pigmenti metallichi.

Siccomu l'HPMC hà un puntu di gelificazione più altu ch'è l'MC, hè ancu più resistente à l'attaccu battericu cà altri eteri di cellulosa, è dunque pò esse adupratu cum'è agente addensante per i rivestimenti in emulsione acquosa. L'HPMC hà una bona stabilità di conservazione di a viscosità è a so eccellente dispersibilità, dunque l'HPMC hè particularmente adattatu cum'è disperdente in i rivestimenti in emulsione.

cdsgv

L'applicazione di l'idrossipropilmetilcellulosa in l'industria di u rivestimentu hè a seguente.

1. A cunfigurazione HPMC di viscosità variabile hà una resistenza à l'usura di a pittura, resistenza à e alte temperature, spiegazione antibatterica, resistenza à u lavaggiu è stabilità à l'acidi è e basi; pò ancu esse adupratu cum'è sverniciatore di pittura chì cuntene metanolu, etanolu, propanolu, alcolu isopropilicu, etilenglicole, acetone, metiletilchetone o addensante di alcolu dichetone; I rivestimenti emulsionati formulati da HPMC anu una eccellente abrasione umida; HPMC hè megliu cà HEC è EHEC è CMC cum'è HPMC chì hà un effettu megliu cà HEC è EHEC è CMC cum'è addensante di pittura.

2. A cellulosa idrossipropilmetilcellulosa altamente sustituita hà una megliu resistenza à l'attaccu battericu chè a bassa sustituzione, è hà una megliu stabilità di viscosità in l'addensanti di acetatu di polivinile. Altri eteri di cellulosa sò in almacenamentu per via di a degradazione di a catena di l'etere di cellulosa è riducenu a viscosità di u rivestimentu.

3. U sverniciatore pò esse HPMC solubile in acqua (induve u metossicu hè da 28% à 32%, l'idrossipropossicu hè da 7% à 12%), diossimetano, toluene, paraffina, etanolu, cunfigurazione di metanolu, serà applicatu à a superficia verticale, cù a viscosità è a volatilità richieste. Questu sverniciatore elimina a maiò parte di e pitture spray convenzionali, vernici, smalti è certi esteri epossidichi, ammidi epossidichi, ammidi epossidichi catalizzati, acrilati, ecc. Parechje pitture ponu esse sbucciate in pochi secondi, alcune pitture necessitanu 10 ~ 15 minuti o più, questu sverniciatore hè particularmente adattatu per e superfici in legnu.

4. A pittura à emulsione d'acqua pò esse cumposta da 100 parti di pigmentu inorganicu o organicu, 0,5 ~ 20 parti di alchilcellulosa solubile in acqua o idrossialchilcellulosa è 0,01 ~ 5 parti di etere poliossietilenicu o estere etere. Per esempiu, u colorante hè ottenutu mischjendu 1,5 parti di HPMC, 0,05 parti di etere alchilfenilico di polietilenglicole, 99,7 parti di diossidu di titaniu è 0,3 parti di neru di carbone. A mistura hè poi agitata cù 100 parti di acetatu di polivinile solidu à 50% per ottene u rivestimentu, è ùn ci hè differenza trà u film di rivestimentu seccu furmatu applicendulu nantu à carta spessa è sfregendulu leggermente cù una spazzola.


Data di publicazione: 20 di maghju 2022