Idrossipropilmetilcellulosa cum'è agenti separatori, i prudutti ottenuti anu particelle strutturate è sciolte, una densità apparente adatta è eccellenti prestazioni di trasfurmazione. Tuttavia, l'usu di idrossipropilmetilcellulosa da sola pò cuntribuisce à una bona invarianza di a resina. A prestazione generale di a resina hè scarsa. L'usu di cumposti di idrossipropilmetilcellulosa è parechji gradi di alcolisi diversi di l'alcol polivinilicu pò migliurà a prestazione di i prudutti, fà chì a qualità sia faciule da cuntrullà è à u listessu tempu pò riduce u costu. L'agente disperdente hè u fattore principale chì influenza a forma di e particelle di a resina di cloruru di polivinile. Più chjuca hè a tensione superficiale di a soluzione acquosa di agenti disperdenti generali è a tensione interfacciale cù u monomeru di cloruru di vinile, più fini sò e gocce di VCM chì ponu esse disperse. È cusì u diametru di e particelle di a resina di PVC serà più chjucu. Più forte hè a capacità di prutezzione di l'agente disperdente, più vicine saranu e particelle di resina di PVC ottenute è più chjuca serà a porosità. È a coalescenza intergranulare hè ancu più difficiule, dunque hè faciule furmà resine.

Per esempiu, in u sistema di dispersione cumposta di PVA è HPC, più altu hè u gradu di alcolisi di PVA, più grande serà a tensione superficiale di a suluzione acquosa è più forte serà a capacità di prutezzione, mentre chì una certa cuncentrazione di idrossipropilmetilcellulosa hà un bon effettu disperdente. Dunque, l'usu di PVA cù un altu gradu di alcolisi cum'è primariu
agente disperdente, è cumpunendu un
una certa quantità di idrossipropilmetilcellulosa
Cum'è agente disperdente per a polimerizazione in sospensione, hè più faciule preparà a resina di PVC chì pò risponde à i requisiti di a morfologia di e particelle. Per esempiu, in u sistema di dispersione cumpostu di PVA è HPC, più altu hè u gradu di alcolisi di PVA, più grande serà a tensione superficiale di a suluzione acquosa è più forte serà a capacità di prutezzione, mentre chì una certa cuncentrazione di idrossipropilmetilcellulosa hà un bon effettu disperdente.
Data di publicazione: 17 di marzu di u 2022