Proprietà di u carbone attivatu
Quandu si sceglie un carbone attivatu per una applicazione particulare, una varietà di caratteristiche devenu esse cunsiderate:
Struttura di i pori
A struttura di i pori di u carbone attivatu varieghja è hè in gran parte u risultatu di u materiale di partenza è di u metudu di pruduzzione.¹ A struttura di i pori, in cumbinazione cù e forze attraenti, hè ciò chì permette l'adsorbimentu.
Durezza/Abrasione
A durezza/abrasione hè ancu un fattore chjave in a selezzione. Parechje applicazioni richiederanu chì u carbone attivatu abbia una alta resistenza di e particelle è una resistenza à l'attritu (a scomposizione di u materiale in fine). U carbone attivatu pruduttu da e gusci di noce di coccu hà a più alta durezza di i carboni attivati.
Proprietà adsorbenti
E proprietà assorbenti di u carbone attivatu includenu parechje caratteristiche, cumprese a capacità adsorbente, a velocità di adsorbimentu è l'efficacia generale di u carbone attivatu.
Sicondu l'applicazione (liquidu o gasu), ste proprietà ponu esse indicate da una quantità di fattori, cumpresi u numeru di iodu, a superficia è l'attività di u tetracloruru di carbonu (CTC).
Densità apparente
Mentre chì a densità apparente ùn hà micca effettu nant'à l'adsorbimentu per unità di pesu, hà da influenzà l'adsorbimentu per unità di vulume.
Umidità
Idealmente, a quantità di umidità fisica cuntenuta in u carbone attivatu deve esse trà 3 è 6%.


Cuntenutu di cenere
U cuntenutu di cenere di u carbone attivatu hè una misura di a parte inerte, amorfa, inorganica è inutilizabile di u materiale. U cuntenutu di cenere serà idealmente u più bassu pussibule, postu chì a qualità di u carbone attivatu aumenta à misura chì u cuntenutu di cenere diminuisce.
Valore di pH
U valore di pH hè spessu misuratu per prevede u cambiamentu potenziale quandu u carbone attivatu hè aghjuntu à u liquidu.
Dimensione di e particelle
A dimensione di e particelle hà un effettu direttu nantu à a cinetica di adsorbimentu, e caratteristiche di flussu è a filtrabilità di u carbone attivatu.
Pruduzzione di carbone attivatu
U carbone attivatu hè pruduttu per mezu di dui prucessi principali: a carbonizazione è l'attivazione.
Carbonizazione
Durante a carbonizazione, a materia prima hè decomposta termicamente in un ambiente inertu, à temperature inferiori à 800 ºC. Attraversu a gasificazione, elementi cum'è l'ossigenu, l'idrogenu, l'azotu è u zolfu sò eliminati da u materiale surghjente.
Attivazione
U materiale carbonizatu, o carbone, deve avà esse attivatu per sviluppà cumpletamente a struttura di i pori. Questu hè fattu ossidendu u carbone à temperature trà 800-900 ºC in presenza d'aria, diossidu di carbonu o vapore.
Sicondu u materiale di partenza, u prucessu di pruduzzione di carbone attivatu pò esse realizatu sia per attivazione termica (fisica/à vapore), sia per attivazione chimica. In i dui casi, un fornu rotativu pò esse adupratu per trasfurmà u materiale in carbone attivatu.
Semu u principale fornitore in Cina, per u prezzu o più infurmazioni, cuntattateci à:
E-mail: sales@hbmedipharm.com
Telefunu: 0086-311-86136561
Data di publicazione: 07 d'aostu 2025