Utilizendu u touchpad

Fitoremediazione di Terreni Contaminati da Metalli Utilizendu Ammendamenti Organichi

Pigliemu l'integrità è u win-win cum'è principiu operativu, è trattemu ogni attività cù un cuntrollu è una cura stretti.

U carbone attivatu cuntene materiale carbonaceu derivatu da u carbone di legnu. U carbone attivatu hè pruduttu da a pirolisi di materiali organici d'origine vegetale. Questi materiali includenu carbone, gusci di noce di coccu è legnu,bagassa di canna da zuccheru,bucce di soiaè nuce (Dias et al., 2007; Paraskeva et al., 2008). À scala limitata,letame animalesò ancu usati per a pruduzzione di carbone attivatu. L'usu di carbone attivatu hè cumunu per caccià i metalli da l'acque reflue, ma u so usu per l'immobilizazione di metalli ùn hè micca cumunu in i terreni contaminati (Gerçel è Gerçel, 2007; Lima è Marshall, 2005b). U carbone attivatu derivatu da u letame di pollame avia una eccellente capacità di legame di metalli (Lima è Marshall, 2005a). U carbone attivatu hè spessu adupratu per a bonifica di inquinanti in u terrenu è in l'acqua per via di a struttura porosa, a grande superficia è l'alta capacità di adsorbimentu (Üçer et al., 2006). U carbone attivatu elimina i metalli (Ni, Cu, Fe, Co, Cr) da a suluzione per via di a precipitazione cum'è idrossidu metallicu, adsorbimentu nantu à u carbone attivatu (Lyubchik et al., 2004). L'AC derivatu da a buccia di mandorla hà eliminatu efficacemente u Ni da l'acque reflue cù è senza H2SO4trattamentu (Hasar, 2003).

5

Recentemente, u biochar hè statu utilizatu cum'è ammendante per u terrenu per via di i so effetti benefichi nantu à diverse proprietà fisiche è chimiche di u terrenu (Beesley et al., 2010). U biochar cuntene cuntenuti assai alti (finu à u 90%) secondu u materiale parentale (Chan è Xu, 2009). L'aghjunta di biochar migliora l'adsorbimentu di u carbone organicu dissoltu,pH di u terrenu, diminuisce i metalli in i lixiviati è supplementa i macronutrienti (Novak et al., 2009; Pietikäinen et al., 2000). A persistenza à longu andà di u biochar in u terrenu diminuisce l'apportu di metalli per via di l'applicazione ripetuta di altri emendamenti (Lehmann è Joseph, 2009). Beesley et al. (2010) anu cunclusu chì u biochar hà diminuitu u Cd è u Zn solubili in acqua in i terreni per via di l'aumentu di u carbone organicu è di u pH. U carbone attivatu hà diminuitu a cuncentrazione di metalli (Ni, Cu, Mn, Zn) in i germogli di e piante di mais cultivate in terreni contaminati paragunatu à u terrenu micca emendatu (Sabir et al., 2013). U biochar hà diminuitu l'alte concentrazioni di Cd è Zn solubili in un terrenu contaminatu (Beesley è Marmiroli, 2011). Anu cunclusu chì l'adsorzione hè un mecanismu impurtante per a ritenzione di metalli da i terreni. U biochar hà diminuitu a cuncentrazione di Cd è Zn à una diminuzione di 300 è 45 volte in e so cuncentrazioni di lisciviatu, rispettivamente (Beesley è Marmiroli, 2011).


Data di publicazione: 01-04-2022