Utilizà u touchpad

Effettu di l'etere di cellulosa nantu à u mortare autolivellante

Pigliamu l'integrità è win-win cum'è principiu di funziunamentu, è trattemu ogni affari cun cuntrollu strettu è cura.

I mortari autolivellanti s'appoghjanu nantu à u so propiu pesu per furmà una basa plana, liscia è solida nantu à u sustrato, chì permettenu à altri materiali per esse stallati o ligatu, mentre chì ottene spazii grandi è efficaci di custruzzione. Dunque, una alta fluidità hè una caratteristica assai impurtante di un mortar autolivellante. Deve ancu avè un certu gradu di retenzioni d'acqua è forza di ligame, senza percolazione è segregazione, è esse adiabatica è bassa temperatura.

U mortar autolivellante generale richiede una bona fluidità, ma u flussu di slurry di cimentu attuale hè di solitu solu 10-12cm; L'etere di cellulosa hè u principale additivu di mortare pronta, ancu s'è a quantità aghjunta hè assai bassu, pò migliurà significativamente u funziunamentu di u mortar, chì ponu migliurà a cunsistenza di u mortar, u funziunamentu, u funziunamentu di ligame è u rendiment di ritenzione d'acqua. Havi un rolu assai impurtante in u campu di u mortar ready-mixed.

vfdv

1 Fluidità

L'etere di cellulosa hà un effettu significativu nantu à a retenzioni di l'acqua, a cunsistenza è a lavorabilità di u mortar. In particulare cum'è un mortar autolivellante, a fluidità hè unu di i principali indicatori per valutà u rendiment di autolivellamentu. A fluidità di u mortaru pò esse aghjustatu cambiendu a quantità di etere di cellulosa sottu a premessa di assicurà a cumpusizioni normale di u mortar. U cuntenutu troppu altu riducerà a fluidità di u mortar, per quessa, a quantità di etere di cellulosa deve esse cuntrullata in un intervallu raghjone.

2 Ritenzione d'acqua

U mortar di ritenzione d'acqua hè un indicatore impurtante di a stabilità di i cumpunenti interni di u mortar di cimentu. Per fà a reazione di u materiale di gel completamente idratatu, una quantità raghjone di etere di cellulosa pò esse usata per un periudu più longu di tempu per mantene l'acqua in u mortar. In generale, cum'è a quantità di etere di cellulosa aumenta, a retenzioni d'acqua di u mortar aumenta ancu. Inoltre, a viscosità di l'etere di cellulosa hà un grande effettu nantu à a retenzioni d'acqua di u mortar; più altu hè a viscosità, u megliu a ritenzione di l'acqua.

3 Impostazione di u tempu

L'etere di cellulosa hà un effettu di bloccu nantu à u mortar. Cù l'aumentu di u cuntenutu di l'etere di cellulosa, u tempu di stallazione di u mortar serà prolongatu. È cù un altu cuntenutu di l'etere di cellulosa, l'effettu di l'isteresi di l'idratazione iniziale di u cimentu hè più evidenti.

4 Resistenza à a flexura è a forza di compressione

In generale, a forza hè unu di i criterii di valutazione impurtanti di a mistura di cura di materiale cimentiziu. A forza di compressione è a forza di flexural di u mortar serà ridutta quandu u cuntenutu di l'etere di cellulosa aumenta.


Tempu di post: Jul-01-2022