Prestazioni di l'applicazione di HPMC
L'idrossipropilmetilcellulosa (HPMC) hè un tipu d'etere di cellulosa non ionica, chì hè fatta di materiali polimeri naturali cum'è materie prime è raffinata da una seria di prucessi chimichi. Oghje ampareremu nantu à e prestazioni di l'applicazione di HPMC.
● Solubilità in acqua: pò esse dissolta in acqua in ogni proporzione, a più alta cuncentrazione dipende da a viscosità, è a dissoluzione ùn hè micca affettata da u PH.l Solubilità organica: HPMC pò esse dissolta in certi solventi organici o soluzioni acquose di solventi organici cum'è dicloroetanu, soluzione di etanolu, ecc.
● Caratteristiche di u gel termicu: U gel reversibile apparirà quandu a so suluzione acquosa hè riscaldata à una certa temperatura, cù prestazioni di presa rapida cuntrullate.
● Nisuna carica ionica: HPMC hè un etere di cellulosa non ionicu è ùn si cumplessa micca cù ioni metallichi o organici per furmà precipitati insolubili.
● Addensamentu: U so sistema di suluzione acquosa hà addensamentu, è l'effettu addensante hè ligatu à a so viscosità, cuncentrazione è sistema.

● Ritenzione d'acqua: L'HPMC o a so suluzione pò assorbe è ritene l'acqua.
● Furmazione di film: L'HPMC pò esse trasfurmatu in un film lisciu, resistente è elasticu, è hà una eccellente resistenza à u grassu è à l'ossidazione.
● Resistenza à l'enzima: a suluzione HPMC hà una eccellente resistenza à l'enzima è una bona stabilità di viscosità.
● Stabilità di u pH: L'HPMC hè relativamente stabile à l'acidu è à l'alcali, è u pH ùn hè micca affettatu in l'intervallu di 3-11. (10) Attività superficiale: L'HPMC furnisce attività superficiale in a suluzione per ottene l'emulsificazione necessaria è l'effetti colloidali protettivi.
● Proprietà anti-rilassamentu: HPMC aghjusta proprietà tixotropiche di u sistema à a polvere di stucco, a malta, a colla per piastrelle è altri prudutti, è hà una eccellente capacità anti-rilassamentu.
● Dispersibilità: L'HPMC pò riduce a tensione interfacciale trà e fasi è fà chì a fase dispersa sia dispersa uniformemente in gocce di dimensione adatta.
● Adesione: Pò esse adupratu cum'è ligante per a densità di pigmentu: carta 370-380 g/l³, è pò ancu esse adupratu in rivestimenti è adesivi.
● Lubricità: Pò esse adupratu in gomma, amianto, cimentu è prudutti ceramichi per riduce l'attritu è migliurà a permeabilità di a fanghiglia di cimentu.
● Suspensione: Pò impedisce a precipitazione di e particelle fisse è impedisce a furmazione di precipitazioni.
● Emulsificazione: Perchè pò riduce a tensione superficiale è interfacciale, pò stabilizà l'emulsione.
● Colloide protettivu: Una strata protettiva hè furmata nantu à a superficia di e gocce disperse per impedisce à e gocce di fusionassi è agglomerassi per ottene un effettu protettivu stabile.
Data di publicazione: 8 di maghju di u 2025