Utilizà u touchpad

Processi di Pruduzzione di Carbone Attivatu

Pigliamu l'integrità è win-win cum'è principiu di funziunamentu, è trattemu ogni affari cun cuntrollu strettu è cura.

A prucedura per u processu di carbone attivatu tipicamente hè custituita da una carbonizazione seguita da una attivazione di materiale carbonicu di origine vegetale. A carbonizazione hè un trattamentu termale à 400-800 ° C chì cunverta a materia prima in carbone minimizendu u cuntenutu di materia volatile è aumentendu u cuntenutu di carbone di u materiale. Questu aumenta a forza di i materiali è crea una struttura porosa iniziale chì hè necessariu se u carbone hè attivatu. Ajustamentu di e cundizioni di carbonizazione pò influenzà significativamente u pruduttu finali. Una temperatura di carbonizazione aumentata aumenta a reattività, ma à u stessu tempu diminuite u voluminu di pori prisenti. Questa diminuzione di u voluminu di pori hè duvuta à un aumentu di a cundensazione di u materiale à a temperatura più alta di carbonizazione chì rende un aumentu di a forza meccanica. Per quessa, diventa impurtante di sceglie a temperatura di u prucessu currettu basatu nantu à u pruduttu desideratu di carbonizazione.

Questi ossidi si diffondenu fora di u carbonu risultatu in una gasificazione parziale chì apre i pori chì eranu precedentemente chjusi è sviluppa ancu a struttura porosa interna di carboni. In l'attivazione chimica, u carbone hè reagitu à e temperature elevate cù un agentu desidratante chì elimina a maiò parte di l'idrogenu è l'ossigenu da a struttura di carbone. L'attivazione chimica spessu combina u passu di carbonizazione è di attivazione, ma sti dui passi ponu ancu esse separati secondu u prucessu. Superficie superficia elevata in più di 3.000 m2 / g sò state trovate quandu si usa KOH cum'è agente attivu chimicu.

Carbon attivatu da diverse materie prime.

2

In più di esse un adsorbente utilizatu per parechji scopi, u carbone attivatu pò esse pruduciutu da una ricchezza di diverse materie prime, facendu un pruduttu incredibbilmente versatile chì pò esse pruduciutu in parechje spazii diffirenti, secondu a materia prima dispunibule. Certi di sti materiali includenu cunchiglia di e piante, e petre di frutti, materiali di legnu, asfaltu, carburi di metalli, neri di carbone, dipositi di scarti di scarti da acque d'acqua, è scarti di polimeru. Diversi tipi di carbone, chì esistenu digià in una forma 5 carbonaceous cù una struttura di poru sviluppata, ponu esse più processati per creà carbone attivatu. Ancu se u carbone attivatu pò esse pruduciutu da quasi ogni materia prima, hè u più costu-efficace è cunsciente di l'ambiente per pruduce carbone attivatu da i materiali di scarti. I carboni attivati ​​pruduciuti da i cunchi di coccu sò stati dimustrati per avè alti volumi di micropori, chì facenu a materia prima più utilizata per l'applicazioni induve hè necessaria una alta capacità di adsorzione. A serratura è altri materiali di scarti di legnu cuntenenu ancu strutture microporose forti sviluppate chì sò boni per l'adsorption da a fase di gas. A pruduzzione di carbone attivatu da i noccioli d'oliva, prugna, albicocca è pesche rende adsorbenti altamente omogenei cù una durezza significativa, resistenza à l'abrasione è un altu volume di micropori. U scrap di PVC pò esse attivatu se l'HCl hè sguassatu prima, è risultatu in un carbone attivatu chì hè un bon adsorbente per u blu di metilenu. I carboni attivati ​​sò stati ancu pruduciuti da scarti di pneumatici. Per distinguishà trà a larga gamma di precursori pussibuli, hè necessariu di valutà e proprietà fisiche resultanti dopu l'attivazione. Quandu sceglite un precursore, i seguenti proprietà sò d'impurtanza: a superficia specifica di i pori, u voluminu di poru è a distribuzione di u voluminu di poru, a cumpusizioni è a dimensione di granuli, è a struttura chimica / caratteru di a superficia di carbone.

A scelta di u precursore currettu per l'applicazione ghjusta hè assai impurtante perchè a variazione di i materiali precursori permette di cuntrullà a struttura di pori di carbone. Diversi precursori cuntenenu quantità variate di macropores (> 50 nm,) chì determinanu a so reattività. Questi macropori ùn sò micca efficaci per l'adsorption, ma a so prisenza permette più canali per a creazione di micropores durante l'attivazione. Inoltre, i macropori furniscenu più strade per e molécule adsorbate per ghjunghje à i micropori durante l'adsorzione.


Postu tempu: Apr-01-2022