Utilizà u touchpad

Ritenzione d'acqua è principiu di hydroxypropyl metil cellulosa HPMC

Pigliamu l'integrità è win-win cum'è principiu di funziunamentu, è tratemu ogni affari cun cuntrollu strettu è cura.

L'etere di cellulosa HPMC in u mortar di cimentu è u slurry basatu in gesso, ghjucanu principarmenti u rolu di ritenzione d'acqua è ispessimentu, ponu migliurà efficacemente l'aderenza è a resistenza di slurry.

A temperatura di l'aria, a temperatura è a pressione di u ventu pò influenzà a rata di evaporazione di l'acqua in u mortar di cimentu è i prudutti à base di gesso.In e diverse stagioni, l'effettu di ritenzione di l'acqua di u slurry pò esse aghjustatu aumentendu o diminuendu a quantità di HPMC.In a custruzzione di l'estiu d'alta temperatura, per ottene l'effettu di a cunservazione di l'acqua, hè necessariu aghjunghje i prudutti HPMC in quantità sufficiente secondu a formula.Altrimenti, ci sarà idratazione insufficiente, riduzzione di forza, cracking, tamburinu cavu è spargimentu causatu da siccazione troppu veloce, è altri prublemi di qualità.Quandu a temperatura diminuite, a quantità di HPMC pò esse ridutta gradualmente, è u listessu effettu di retenzioni d'acqua pò esse rializatu.

csdbf
csvfd

Ci sò qualchi diffirenzii è ragiuni per l 'effettu ritenimentu acqua di u listessu quantità di prudutti aghjuntu HPMC.Eccellenti prudutti di a serie HPMC ponu risolve in modu efficace u prublema di a ritenzione d'acqua à alta temperatura.In a stagione alta temperatura, soprattuttu in i zoni caldi è secchi è a custruzzione di strati sottili nantu à u latu assulanatu, HPMC d'alta qualità hè necessariu per migliurà a retenzioni d'acqua di slurry.L'HPMC d'alta qualità, i so gruppi metossi è idrossipropilici longu a distribuzione uniforme di a catena moleculare di cellulosa, ponu migliurà u ligame idrossile è etere nantu à l'atomi di l'ossigenu è a capacità di ligami d'idrogenu di l'associazione d'acqua, rende l'acqua libera in acqua cumminata.E effittivamenti disperse in u slurry è impannillatu tutte e particeddi solidi, a reazione di idratazione cù materiali di cementazione inorganica, è a furmazione di una strata di film bagnante, l'acqua in a basa hè liberata gradualmente per un bellu pezzu, in modu di cuntrullà efficacemente l'evaporazione di l'acqua causata. da u clima d'alta temperatura, per ottene una alta ritenzione d'acqua.

A ritenzione d'acqua di i prudutti HPMC hè spessu affettata da i seguenti fatturi:

1. L'uniformità di HPMC: reazione uniforme di HPMC, metossi, distribuzione uniforme idrossipropossi, alta retenzioni d'acqua.

2 Temperature di u gelu termale HPMC: u gelu caldu hè altu

temperatura è alta ritenzione d'acqua;altrimenti, hà un tassu di ritenzione d'acqua bassu.

3. A viscosità di HPMC: Quandu a viscosità di HPMC aumenta, u tassu di ritenzione di l'acqua aumenta ancu.Quandu u

a viscosità righjunghji un certu gradu, l'aumentu di a tarifa di ritenzione di l'acqua tende à esse dolce.

4. Contenutu di HPMC: u più HPMC hè aghjuntu, u più altu u tassu di ritenzione di l'acqua è u megliu l'effettu di ritenzione di l'acqua.In a gamma di 0,25-0,6%, a tarifa di cunservazione di l'acqua hà aumentatu rapidamente cù l'aumentu di a quantità aghjuntu.Quandu a quantità aghjunta aumentava più, a tendenza di l'aumentu di a tarifa di conservazione di l'acqua hè diventata lenta.

vfdbdv

Tempu di post: Jul-29-2022