Utilizà u touchpad

L'applicazioni di HPMC in a custruzzione

Pigliamu l'integrità è win-win cum'è principiu di funziunamentu, è tratemu ogni affari cun cuntrollu strettu è cura.

1. Mortaru
1) Migliurà l'uniformità, rende u mortu faciule da travaglià, migliurà l'anti-sagging, aumenta a fluidità è a pompabilità, è migliurà l'efficienza di u travagliu.
2) Alta ritenzione d'acqua, allargà u tempu di versazione di mortare, migliurà l'efficienza di u travagliu, facilità l'idratazione di u mortar, è pruduce un altu gradu di forza meccanica.
3) Cuntrolla l'intruduzioni di l'aria per eliminà i cracke nantu à a superficia di u revestimentu è formanu una superficia liscia ideale.

2. Mortaru è prudutti di gypsum-based
1) Migliurà l'uniformità, rende u mortu faciule di travaglià, migliurà a resistenza à l'incursione, aumenta a fluidità è a pompabilità, è migliurà l'efficienza di u travagliu.
2) Alta ritenzione d'acqua, allunga u tempu di piazzamentu di u mortu, migliurà l'efficienza di u travagliu, facilita l'idratazione di u mortar, è pruduce una forza meccanica alta.
3) Cuntrolla a cunsistenza di u mortar è formate un revestimentu di superficia ideale.
s3
3. Mortaru di muratura
1) Aumentà l'aderenza cù a superficia di muratura, rinfurzà a ritenzione d'acqua è aumenta a forza di u mortar.
2) Improve lubricità è plasticità, migliurà processability;aduprate l'etere di cellulosa per migliurà u mortu, più faciule da travaglià, risparmià u tempu di custruzzione è riduce u costu di custruzzione.
3) Etere di cellulosa ultra-high cuntenutu d'acqua, adattatu per u brick high water absorption.

4. Filler joint Board
1) Eccellente ritenzione d'acqua, allungendu u tempu di apertura è migliurà l'efficienza di u travagliu.Altu lubricante, più faciule da mischjà.
2) Migliurà a resistenza à a retrazione è a resistenza di crack, è migliurà a qualità di a superficia di u revestimentu.
3) Adesione mejorata di e superfici ligate per furnisce una struttura liscia è liscia.

5.Tile adesivi
1) Asciugà facilmente i cumpunenti mischiati senza bulking, aumentendu a velocità di l'applicazione, migliurà a prestazione di a custruzzione, risparmiendu l'ore di l'omu è riducendu i costi di u travagliu.
2) Migliora l'efficienza di a piastrella furnisce un tempu apertu più longu è furnisce un'eccellente aderenza.
s4
6.Materiale di pavimentu Self-leveling
1) Fornisce viscosità è pò esse usatu cum'è agente anti-settlement.
3) Migliora a capacità di pompa di fluidi è migliurà l'efficienza di a posa di pavimenti.
3) Cuntrolla a retenzioni di l'acqua è a cuntrazione per riduce u cracking è u shrinkage di u pianu.

7.Revestimenti basati à l'acqua
1) Impedisce à i solidi di stallà è allargà a vita di u pruduttu di u pruduttu.Alta stabilità biologica è eccellente cumpatibilità cù altri cumpunenti.
2) Migliora a fluidità, furnisce boni proprietà anti-spruzzi, anti-sagging è leveling, è assicura un eccellente finitu di a superficia.


Tempu di post: 18-ghjugnu-2022