Utilizà u touchpad

Specificazione è applicazione di carbone attivatu

Pigliamu l'integrità è win-win cum'è principiu di funziunamentu, è tratemu ogni affari cun cuntrollu strettu è cura.

U carbone attivatu, qualchì volta chjamatu carbone attivatu, hè un adsorbente unicu apprezzatu per a so struttura estremamente porosa chì li permette di catturà è mantene in modu efficace i materiali.

Circa u valore di pH di carbone attivatu, a dimensione di particella, a pruduzzione di carbone attivatu, attivazione

REACTIVATION ACTIVATED CARBON, è APPLICAZIONI ACTIVATED CARBON, verificate quì sottu.

Valore di pH di carbone attivatu

U valore di pH hè spessu misurata per predice u cambiamentu potenziale quandu u carbone attivatu hè aghjuntu à u liquid.5

Dimensione di particella

A dimensione di particella hà un effettu direttu nantu à a cinetica di adsorbimentu, e caratteristiche di u flussu è a filtrabilità di u carbone attivatu.¹

PRODUZIONE DI CARBON ATTIVATI

U carbone attivatu hè pruduciutu attraversu dui prucessi principali: carbonizazione è attivazione.

Carbonisazione di carbone attivatu

Durante a carbonizazione, a materia prima hè decomposta termicamente in un ambiente inerte, à temperature sottu 800 ºC.Per mezu di a gassificazione, elementi cum'è l'ossigenu, l'idrogenu, l'azotu è u sulphur sò eliminati da u materiale fonte.²

Attivazione

U materiale carbonizatu, o char, deve esse attivatu per sviluppà cumplettamente a struttura di i pori.Questu hè fattu in l'ossidazione di u char à una temperatura trà 800-900 ºC in presenza d'aria, di diossidu di carbonu o di vapeur.

Sicondu u materiale fonte, u prucessu di pruduzzione di carbone attivatu pò esse realizatu cù l'attivazione termale (fisica / vapore), o attivazione chimica.In ogni casu, un fornu rotativu pò esse usatu per processà u materiale in un carbone attivatu.

cdsvf

REACTIVATION CARBON ATTIVATI

Unu di i numerosi vantaghji di u carbone attivatu hè a so capacità per esse riattivatu.Mentre micca tutti i carboni attivati ​​sò riattivati, quelli chì furniscenu un risparmiu di costu in quantu ùn anu micca bisognu di l'acquistu di carbone frescu per ogni usu.

A rigenerazione hè tipicamente realizata in un fornu rotativu è implica a desorption di i cumpunenti chì sò stati adsorbiti prima da u carbone attivatu.Una volta desorbitu, u carbone una volta saturatu hè di novu cunsideratu attivu è prontu à agisce di novu cum'è adsorbente.

APPLICAZIONI CARBON ATTIVATI

A capacità di adsorbe cumpunenti da un liquidu o gasu si presta à millaie d'applicazioni in una multitùdine di industrii, tantu cusì, in fattu, chì prubabilmente saria più faciule per liste l'applicazioni in quale ùn hè micca utilizatu carbone attivatu.L'usi primari per u carbone attivatu sò elencati quì sottu.Per piacè nutate chì questu ùn hè micca una lista exhaustiva, ma solu punti salienti.

Carbone attivatu per a purificazione di l'acqua

U carbone attivatu pò esse usatu per caccià i contaminanti da l'acqua, l'effluent o l'acqua, un strumentu inestimabile per aiutà à prutege a risorsa più preziosa di a Terra.A purificazione di l'acqua hà una quantità di sottoapplicazioni, cumprese u trattamentu di l'acqua residuale municipale, i filtri d'acqua in casa, u trattamentu di l'acqua da i siti di trasfurmazioni industriali, a risanazione di l'acqua di terra è più.

Purificazione di l'aria

In listessu modu, u carbone attivatu pò esse usatu in u trattamentu di l'aria.Questu include applicazioni in maschere facciali, sistemi di purificazione in casa, riduzione / rimozione di l'odore, è a rimozione di inquinanti dannosi da i gasi di fume in i siti di trasfurmazioni industriali.

Recuperazione di metalli

U carbone attivatu hè un strumentu preziosu in a ricuperazione di metalli preziosi cum'è l'oru è l'argentu.

Food & Beverage

U carbone attivatu hè largamente utilizatu in l'industria di l'alimentariu è di e bevande per rializà una quantità di scopi.Questu include a decaffeinazione, a rimozione di cumpunenti indeserate cum'è l'odore, u gustu o u culore, è più.

Carbone attivatu per Medicinali

U carbone attivatu pò esse usatu per trattà una varietà di malatie è avvelenamenti.

U carbone attivatu hè un materiale incredibilmente diversu chì si presta à millaie di applicazioni per via di e so capacità adsorbenti superiori.

Hebei medipharm co.,Ltd furnisce forni rotativi persunalizati per a produzzione è a riattivazione di carbone attivatu.I nostri forni rotativi sò custruiti intornu à e specificazioni esatti di u prucessu è sò custruiti cun longevità in mente.Per più infurmazione nantu à i nostri forni di carbone attivatu persunalizati, cuntattateci oghje !


Tempu di post: Jul-01-2022